Re: Głośniki z cyfrowym wejsciem

Autor: Freddie28 <freddie28_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:25 MET DST

> Następcą ostatniego był świetny DTT3500, później wypuszczono 5700 (z
> obsługą DTS, za to jakościowo minimalnie gorszy). Był jeszcze Logitech
> Z-680.
>
> Z tańszych: Teac PowerMax 950 i dużo lepszy PowerMax 1500.
>
> Możesz ew kupić osobno dekoder, np. DDTS-100 albo lepiej Extigy i do tego
> podłączyć dowolne głośniki komputerowe.

Tylko gdzie to wszystko kupić. Zainteresował mnie osobny dekoder. DDTS-100
był kiedyś sprzedawany przez Vobis, ale wg ich strony www jest on już
niedostępny, na Allegro też go nie ma. Czy w PL jest jakiś sklep "firmowy"
Creative, gdzie można kupić takie rzeczy?

> Albo znaleźć jakiś amplituner. :)

A jaki "dostępny" cenowo amplituner obsługuje SPDIF?