Re: PenDrive 8 GB lub zew.dysk USB?

Autor: Ewa <Ewa_at_komp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:25 MET DST

> Do pilnego przeniesienia dużych danych
> muszę kupić pendrive'a 8 Gb, o ile możności
> z szybkim transferem w obie strony.
>
> Pewnie bedę kupować jutro na giełdzie.
> Co polecacie?

Przeglądam Internet i zastanawiam się, czy może lepiej byłoby kupić
zewnętrzny dysk twardy USB. Kosztowałby więcej niż pendrive, ale
pojemność wielokrotnie większa. Mógłby się przydać w przyszłości.
Nie wiem czy lepszy byłby 2,5" czy 3,5" i na co ewentualnie zwrócić
uwagę?
Jakiej firmy najlepiej kupić?

Czy ktoś z Was ma doświadczenie w używaniu takiego dysku?

Bardzo proszę o rady.
Ewa