Re: p³yty dvd - ktore obecnie najlepsze?

Autor: Padre_peper <Padre_at_no.net>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:15 MET DST

> Oooo nowy filozof grupowy?

Zdanie nie ca³kiem bez racji, mam kilka nowych +R p³yt HP, Emtec i TDK
wszystkie to CMCMAG M01... lepsze no¶niki zdarza³o mi siê kupowaæ pod
mark± Omegi w Kauflandzie (gorsze te¿, Omega jest jak jajko z
niespodziank± jeden szpindel nadawa³ siê w ca³o¶ci do wyrzucenia). Chyba
tylko Verbatim daje jak±¶ gwarancjê ¿e wiemy co kupujemy, przynajmniej
je¶li chodzi o Polskê/Europê...

Najwy¿szego sortu no¶niki Maxell zakwalifikowane do 1 klasy kupi³em
niedawno z dziwnym defektem na ka¿dej p³ycie w szpindlu, na ostatnim 0,5
cm promienia dysku podczas zapisu powstawa³ jakby cieñ kawa³ka nitki
przyklejonej do p³yty w ro¿nych miejscach tak, ¿e pocz±tkowo
podejrzewa³em ¿e co¶ przyklei³o sie do p³yty przed zapisem. Podejrzewam,
¿e te no¶niki mia³y pierwotnie trafiæ na ¶mietnik jednak trafi³y do
du¿ej sieci handlowej.