Re: E4400@3200MHz dobra rada ....

Autor: Marcin154 <tiger_11_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:48:49 MET DST

> a po co mniejszy? procesor sobie sam reguluje mnożnik od x6 do x10

na mojej plycie moge regulowac mnoznik jak wspomniales od x6 do x10 ale
zostawilem na x10 :)

> u mnie na standardowym napięciu chodzi do 3.1GHz

no to extra, ja moge pomazyc ...

> zostaw wszystko na NORMAL bo na AUTO to sam sobie podnosi, jezeli na normal
> nie wstaje to trzeba wybadać które napięcie jest za to odpowiedzialne i
> zwiększenie którego podowuje stabilną pracę a nie wszystkie podnosić

u mnie nie ma czegos takiego jak NORMAL albo podaje jakas wartosc
napiecia lub ustawiam na AUTO.. ;/
Co polecasz ustawic jak najmniejsze napiecie byle bylo czy jak ...?
Byle tez najnizsze sie nie okazalo za niskie ;/

pozdrawiam...