wybór laptopa - pomożecie ? :)

Autor: <KrzysztofLenda_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:48:43 MET DST

Witam,

Chciałbym kupić laptopa. Ostatnio tak sobie myslałem, że by się w
końcu jakiś przydał. Założenie jak na razie jest takie, że kupie na
raty w jakimś 'supermarkecie elektrycznym' typu media markt lub
podobny, żeby skorzystać z rat '0%' ;)

Co chce mieć na pewno ?
przekątna ekranu: 17
2 GB ramu, lub 1 GB z wolnym slotem, aby można było dołożyć
procesor: core2 duo lub ew core duo, prędkość w sumie dowolna > 1,5GHz
dysk: min 5400 rpm, wolniejszych w sumie raczej już nie ma, więc to
nie problem, podobnie z pojemnością.
karta graficzna nie korzystająca z ramu
bluetooth, wifi, lan

Mile widziane:
lan 1gb/s
obsługa kart pamięci

Cena:
dosyć elastyczna (zwłaszcza, jeśli mam brać na raty), ale ogólnie
wstępnie myślałem ok 3,5 - 3,5 k PLN

Dziękuje za wszelkie sugestie,

Pozdrawiam,
fou