Re: E4400@3200MHz dobra rada ....

Autor: zig <zig_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:48:24 MET DST

> koputer glownie sluzy mi do grania w gry tupu Crysis itd..

ach ten crysis

> to chyba na zegarze 3Ghz moge pomazyc aby pamieci szly 1:1 bo pamieci
> musialbym dac na 1200Mhz a to juz raczej nie mozliwe przy PDP Patriot Dual
> LLK 2x1GB DDR2 EPP 800MHz CL4
> producent pisze ze przy napieciu 2.3 na 1000Mhz moga isc u mnie sa nie
> stabilne, a kiedys jakis koles mi powiedzial ze jak chce zeby pamieci
> dluzej popracowaly to nie dawac powyzej 2.3v

jezeli proc ma 3GHz (FSB300) to pamięci 1:1 będą miały 600MHz :)
nie wiem jakie mnozniki ma Twoja płyta

u mnie DDR2 667 CL5 chodzą na 900 przy 2.1V non stop, to samo proc
E4400 na 1.325V przy 3GHz, dlatego nie wiem skąd te problemu u Ciebie z OC
pewnie płyta ale z drugiej strony ja mam taniutkiego gigabyte za 300zł 965P

O OC wiem tylko tyle co się nauczyłem zeby podkręcic swojego kompa pare
miesięcy temu, zapytaj na forum
http://forum.pclab.pl/f24.html
tam są ludzie mądrzejsi ode mnie :)