Awaria?

Autor: Coin <coin22usun_at_too2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:48:14 MET DST

Witam,

Sprzęt:
Monitor Fujitsu-Siemens P19-2 19" LCD
Athlon 64 3200+
ASrock Dual-Sata2 s939
RAM 512 DDR + 256 DDR
Zasilacz Topower TOP-400SPW
HDD Seagate Barracuda 250GB SATA
Grafika GeForce 8600GT (kupowany w czerwcu)
do tego
DVD-RW LG stare jakies
Karta Ethernet
Karta TV

Objawy:
Włączam dziś komputer i wszystko wygląda OK poza tym, że monitor nie
łapie sygnału. Restartuje, to samo.... tak kilka razy. Po 5 próbach w
końcu zaskoczył, pokazał screeny początkowe, ładowanie Windowsa, pokazał
pulpit, ikonki, coś tam jeszcze ładował po czym.... zwiecha. Myszka nie
działą, nic nie można zrobić. No więc zrestartowałem po czym znowu
monitor nie łapie sygnału (wszystko sie swieci, dvd mruga, ale monitor
jest w uspieniu). Zrestartowałem znowu i to samo. Po kolejnym restarcie
komp ruszył normalnie... właśnie na nim pracuje. Wszystko wygląda OK.

Tyle, że jakaś awaria wisi w powietrzu. Ktoś mnie może nakierować co
może być przyczyną takiego obrotu sprawy? Które elementy diagnozować w
pierwszej kolejności jeśli komp mi przy następnym uruchomieniu znów nie
ruszy? Procesor z płytą mają około roku, może 1.5 roku, dysk kupiony
okolo marca, grafika kolo czerwca, monitor tez kupowany w tym roku,
podobnie zasilacz, ktory bedzie mial ok. pol roku. W zasadzie jedyny
stary komponent to DVD i RAM.

Bede wdzieczny za pomoc,
Coin