Re: Problem z grafiką!?

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:48:11 MET DST

norman pisze:
> Witam,
> mam problem z k. graficzną 9200 se 64Mb. Mianowicie karta chodzi w pełni
> tylko na windowsowskich sterownikach. Tzn. po instalacji catalyst'ow
> komputer resetuje sie przy zmianie rozdzielczosci czy wlaczaniu gier. Co
> moze byc przyczyna? System czy uszkodzona kartA?

To wina wyłącznie Catalystów. ATI/AMD ewidantnie skopało sprawę, olewają
obecnie platformę AGP. Od wersji 7.7 nie działają poprawnie z Radeonami
na AGP na niektórych chipsetach płyt głównych. Miałem taka sama sytuację
z ABIT NF-7 ver 2.0 (nforce2 ultra) i X1950Pro na AGP.
Wszystkie nowsze Catalysty dawały takie objawy jak opisujesz. Dopiero
zainstalowanie wersji 7.6 (z lipca 2007) od razu wszystko naprawiło.
Ściągnij Catalysty 7.6, zapodaj je a pozbędziesz się problemu.
Napisz czy , a właściwie że pomogło. :)

--
pozdrawiam
STranger