Re: Jaki konfig za 2000 PLN ?

Autor: Qba <moria_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:48:07 MET DST

Adramelech pisze:

> Intel. Phenomy są aktualnie dla fanbojow AMD, należy poczekać aż stanieją do
> rozsądnej kwoty.

Generalnie "aż taki" procek nie jest mi potrzebny.
W jabłko-notku mam C2D 2.2 GHz i 2 giga ramu i jest więcej niż OK, choć
biorę pod uwagę większą zasobożerność windy.

> 2600XT nie jest zły. A HD3850 jest rewelacyjny. Po nowym roku pewnie bez
> problemu kupisz taką poniżej 500zł.

Przeglądałem trochę parametry tych kart, i chyba będzie lepiej wybrać
coś co DX10 oraz dekodowanie filmów w HD wspiera, a HD3850 wygląda
całkiem całkiem...
;)

Qba