Re: Jaki konfig za 2000 PLN ?

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:47:32 MET DST

On Tue, 25 Dec 2007, Qba wrote:

> Co do zasilania... zasilacz Power Factor Cośtam 400 Watt,

  To jest *cecha* (power factor correction, dla ścisłości) czy nazwa
producenta zasilacza??

> razem z obudową.
> Zawsze mogę domagać się czegoś lepszego.

  To się nie zdziw, jeśliby ze stówę lub dwie przyszło dołożyć :)
  Sprzedawcy przepisują ze specyfikacji jak leci, np.:
http://allegro.pl/item283426189_chieftec_650w_low_noise_series_gps_650ab_a_box_.html
...ale to wcale nie musi być Chieftec...

pzdr, Gotfryd