Re: Problemik z pamięciami 2x 1GB Geil ddr2 ultra 800...

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:47:55 MET DST

.Peeter pisze:
> Witam.
>
> Przez całe święta skutecznie nastrój psuje mi problemik z nowym
> sprzętem. Od razu podam konfig:
> - c2d E6550
> - 2x geil 1GB ddr2 ultra 800
> - gigabyte p35c-ds3r
> - seasonic 430W
  a pisałem tyle razy żeby omijac geile ...

zostaje ci wgrać nowy bios jak jest, sprawdzić inny zasilacz, sprawdzić
inne ramy aby wyeliminować uszkodzenie innych części
i na koniec kupić inne ramy :]

PS po takiej zabawie z ramami zalecam przeinstalować winde, chcesz
bezboleśnie testować ram odłącz dysk i baw się GM memtestem albo jakimś
systemem live typu knoppix slax mandriva łubuntu