Re: Klawiatura Apple a PC

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:47:32 MET DST

Użytkownik "Roket" <robertsad@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fks1rg$ch2$1@news.lublin.pl...

> Użytkownik "Santana" <santana@interia.pl> napisał w wiadomości

> http://www.voila.pl/t3ewp/index.php?1
> ta kosztowała 7 zlociszy (sic!)
> szukaj firemek które skupują uzywany hardware

Chyba nie mówisz poważnie. Są chętni na taki zlom po siedem ciaków? Przeca
to jest ze śmietnika wyciągnięte :) Ani to wygodne, ani ładne. Może ma
jakieś zalety o których nie wiem?
Pozdrawiam
P.S. Szczerze mówiąc lepsze klawy zalegają u mnie w piwnicy bo nikomu nie
chce się ich na śmietnik wynieść. Dasz hurtem po dwa ciaki?