Re: Problem z komputerem stacjonarnym

Autor: Dominik <dominikz1983_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:46:15 MET DST

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
wiadomości news:fkjubi$4kr$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Dominik" <dominikz1983@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Western Digital 800BB/80GB ATA100 7200rpm (WD800BB)

> to nie komenda, to program
> www.memtest.org
> albo jakis inny tester pamieci (np gold memory)

> Zastanow sie na spokojnie :)
> Jesli wyniki testow szybkosci sa takie same, a jeden z nich ma 7200 obr,
> to ile ma drugi :)

> Bardzo slusznie... jakos sie nie polapalem :)

> Aida powinna wystarczyc...
>
> Na razie nie mam zadnych pomyslow, poza tymi co juz podalem....
>
> Pozdrawiam
> [...]

wiec dyski obdywa mają tają samą prędkość po zarówno (jak napisałeś) w komp1
jest WD i ma on 7.200 a w drugim kompie jest Samsunga ktory też ma 7.200
(obydwa maja cache 2 mb)- a jednak różnica w testach jest, plyty glowne maja
takie same, procesory tez celerowy 2.4 (w biosienie ma możliwosci ustawienia
taktowania), wiec skoro dyski maja takie same obroty to czego to moze byc
wina??? po swietach zrobie test obydwum dyskom programem, test pamieci
operacyjnej tez nie wiem czy cos da bo ten ktory ma tylko 256 dziala
szybciej od tego ktory ma 1256 (1000 mb byl kupowany ostatnio kingstona).
Dobrze rozumuje ze wada karty sieciowej odpada - skoro podlaczylem inna i
jest to samo??? bo nie wiem jak mam rozumiec Twoje zdanie..."Bardzo
slusznie..jakos sie nie polapalem".
Wydawalomi mi sie ze WD sa lepszymi dyskami od samsunga...chyba ze to nie
wina dysku...(kontrolery dysku same sie instalowaly nic przy nich nie
robilem)...nie wiem szczerze czym to moze byc spowodowane...ze jeden jest
szybszy od drugiego, a roznica jak juz wspominalem jest jedynie w dysku -
firma i ten komp1 ma wiecej pamieci (jak mial tyle samo co komp2 tez dzialal
wolniej).