Re: Laptop 17'' - prośba o ocenę.

Autor: Paweł B. <botul1979_at_op.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:46:15 MET DST

x4y4 pisze:
> tak sobie czytam wypowiedzi poprzednikow i za przeproszeniem glodne kawalki
> moralizaorskie wciskacie czlowiekowi.
> Jest potrzeba zakupu sa 2 modele do wyboru i teraz trza doradzic co
> lepsiejsze i tyle.

> Serwis Acera jest koszmarny. Wykonanie Toshiby jest co tu duzo gadac lepsze.
> Dziewczynie mysle ze ww. karta Toshiby w zupelnosci wystarczy.
> A znajac mentalnosc mlodziezy raczej bedzie zalezalo na tym zeby GG lazilo i
> Necik funkcjonowal.

Dzięki, i o to chodziło. :)
Z tym że córy znajomego grają... Dlatego skłaniam się ku Acerowi, bo
lapek nie będzie pewnie dużo noszony, więc może i Acer da radę.
Swoją drogą mam kilku znajomych którzy używają Acerów i sobie chwalą,
jak na razie od ~2 lat bezawaryjnie. Z tym że wiadomo - chwalenie kończy
się zazwyczaj po pierwszej usterce. :>

Pozdrawiam,

--
Paweł B.