Re: [Tualatin] Celeron1GHz vs PIII 1,26GHz itd

Autor: OMSON <omson_at_interia.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:46:15 MET DST

Phyt0n pisze:

> jesli daje prawdziwe 145W to byc moze wytrzyma. nie masz az tak bardzo
> wysilonej konfiguracji.

No i raczej wytrzymał, przestawiłem zworkami CPU/DIMM na 133/133MHz i
MemTest86+ 1.70 poszedł parę razy wszystkie cykle. Problem z Windows XP
się pojawił bo nie wstał, mało tego - Ghost2k5 przy próbie przywrócenia
backup'u też się zawieszał pod koniec... :( Wróciłem do std ustawień i
jest ok. Niestety podkręcanie nie wychodzi tej konfiguracji na dobre.

A teraz z innej beczki: chipset tej płyty (Intel 815E) obsługuje do
512MB SDRAM - próbując obsadzić obydwa gniazda modułami Kingston
KVR133X64C2/256 (256MB) dostaje sygnał dźwiękowy od płyty
(io-io-io-io... - taka karetka - rozumiecie ;) - prawdopodobnie błąd
pamięci). Zarówno jeden jak i drugi moduł jest sprawny (przechodzi testy
pod wspomnianym MemTest'em) ale pojedynczo (i to bez względu na
obsadzenie w którymkolwiek gnieździe). Czemu płyta wariuje w takim razie??
Dodam, że z jednym z tych modułów i połowę mniejszym innej firmy płyta
nie robi problemów (sprawdzałem obydwa Kingston'y jakby co).Na co
zwrócić uwagę?

Pzdr, OMSON