Re: Laptop do 2,5 tys

Autor: Marek Chwojnicki <marek_ch_at_tenbit.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:30:29 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Powtarzam to, co już tu pisałem: bez jakiegokolwiek stałego
> stanowiska pracy nie ma co nawet marzyć o *względnie wygodnej*
> pracy z notebookiem. Nie da się zrobić nic sensownego trzy-
> mając komputer na kolanach w fotelu czy na łóżku. Po prostu
> się nie da.
>
> A jak już jest choćby najmniejszy stolik, to można postawić
> małą klawiaturę i mysz i cienki monitor LCD. To nie te czasy,
> gdy nawet 15" "bańka" zajmowała prawie metr kwadratowy powierz-
> chni.
>
> Same obudowy też można mieć mniejsze, wystarczy mini-ATX
> [...]

Ehm, pozwolę sobie się nie zgodzić - o ile pracę na laptopie (nie
wielogodzinną oczywiście, ale właśnie takie "przejrzeć net, odebrać
pocztę itp") spokojnie wyobrażam sobie np. na stole jadalnianym czy na
stoliku przy kanapie (tu już zależy jaki kto ma stolik) - o tyle nawet
najfajniejszego/najmniejszego peceta w takim miejscu absolutnie nie
widzę. Nie wspominając np. o takiej fajnej nadstawce jeżdżącej na łóżko
w sypialni i dużym łóżku z ukośnym oparciem - specjalnie właśnie takie
sobie wybrałem do nowego lokum, żeby i poczytać można było wygodnie, i z
 laptopem sobie usiąść.

Pozdrawiam,
Trolu