Re: [Tualatin] Celeron1GHz vs PIII 1,26GHz itd

Autor: Mirek <mirwin_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:42:14 MET DST

Dnia Thu, 20 Dec 2007 12:43:33 +0100, OMSON napisał(a):

> Też tak myślę ale nie mam niestety szybszego na zbyciu poza SATA :)
> Ok, zaraz zapytam...
>
> Pzdr, OMSON

Ja ostatnio zmieniałem w kompie PIII 700MHz karte AGP 2x z 8MB na AGP 4x
GF4MX440 z 64 MB i komputer bardzo przyspieszył w grafice i da sie grac
prawie we wszystko co nie ma Pixel Shader 2. Porównywałem z ta sama gra
która na poprzedniej grafice poprostu była jak w zwolnionym tempie. Także
do przemyślenia jeśli za małą kase to bym sprobowal.