Re: problem z pełnoekranowym wideo na TV przez karte nvidia

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:42:00 MET DST

Jacek Pietruszczak pisze:

> Do tej pory przez kilka lat miałem karty ATI i wszystko chodziło ładnie, ale
> ostatnio zmieniłem kartę na NVidie i chociaż z wydajności jestem zadowolony
> (8800 GT jeszcze podkęcone), to nie umiem ustawić telewizora, żebym mógł
> oglądać filmy na TV. Robię wszystko tak, jak w tym artykule (trochę stary
> jest, ale nie powinno to robić różnicy):

U mnie na stronie jest chyba trochę nowszy, ale dotyczy jeszcze
klasycznego panelu Nvidii. I karty 7600GT.
Teraz przesiadłem się na 8800GT i ponieważ mam 2 wyjścia DVI, kupiłem
kabel DVI-HDMI. I wszystkie problemy zniknęły. Podłączasz, ustawiasz
klonowanie i jest tak, jak zawsze chciałem - na TV masz dokładnie to, co
na monitorze. Nie ma filmu na pełny ekran, dopóki nie zrobisz playera na
pełny ekran. Nie ma żadnych czarnych okienek w playerze, napisy działają
normalnie, bez wymuszania np. fddshow.

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Zarodek męski staje się człowiekiem po 40 dniach, żeński po 80."