Re: HP Compaq NX7400

Autor: Nodles <noodles_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:41:24 MET DST

Użytkownik "hsd" <lipa50@orange.pl> napisał w wiadomości
news:fk99fc$hcb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> chcialem tylko zasugerowac ze warto poszukac czegos z lepsza matryca bo
> ta jest do kitu, szczegolnie nasycenie kolorow mogla by byc tez nieco
> jasniejsza,

Ja z matrycy jestem zadowolony. U mnie jest bardzo przyciemniona
bo fabryczne ustawienia są dla mnie za jasne.

> rowniez obudowa nie jest ze stali wiem cos o tym bo mi pekla w nx7300 przy
> zawiasie matrycy a laptop byl bardzo lagodnie traktowany.

W innym wątku opisywałem dzisiaj jak mój nx7300 fruwał
po samochodzie podczas stłuczki. Bez jakiegokolwiek uszczerbku.
Tak więc obudowa może nie jest ze stali ale jest solidna.

> Na dodatek nie jest tez super cichy i nie chodzi
> o to ze czasem sie wentylator wlaczy (chociaz na core2duo bez nhc
> chodzi caly czas, z nhc przy obnizonym taktowaniu jest znosnie) po prostu
> np dysk FUJITSU 120gb jest super glosny jak na laptopa.

I znowu mój nx7300 jest praktycznie niesłyszlany. Wentylator włącza się
tylko przy uruchamianiu laptopa, potem nieistnieje mimo że laptop chodzi
kilka godzin dziennie. Dysku Fujitsu 120 GB nie słychać nawet przy
rozpędzaniu czy intensywnych operacjach dyskowych.

My na pewno mamy te same laptopy ?