Re: HP Compaq NX7400

Autor: hsd <lipa50_at_orange.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:41:22 MET DST

> porownywalem w pracy 7300 i 7400
> i w obu matryce sa takie se....

tak oczywiscie nx7400 posiada ta sama matryce, chcialem tylko zasugerowac ze
warto poszukac czegos z lepsza matryca bo ta jest do kitu, szczegolnie
nasycenie kolorow mogla by byc tez nieco jasniejsza,
rowniez obudowa nie jest ze stali wiem cos o tym bo mi pekla w nx7300 przy
zawiasie matrycy a laptop byl bardzo lagodnie traktowany. Na dodatek nie
jest tez super cichy i nie chodzi
o to ze czasem sie wentylator wlaczy (chociaz na core2duo bez nhc
chodzi caly czas, z nhc przy obnizonym taktowaniu jest znosnie) po prostu np
dysk FUJITSU 120gb jest super glosny jak na laptopa.