Re: Nowy zasilacz a stary komputer

Autor: Woj <wojmazur_at_autocom.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:41:21 MET DST

Dramat to-to nie jest. Ale słyszeć - słyszę (nawet teraz, jak chodzi tylko
Opera i OE). Przy czym jaki pisałem - zdaje się, żę poziom hałasu zależy
od konkretnego egzemplarza - i większośc jednak twierdzi, że te zasilacze sa
ciche.
A co do dwóch trybów pracy to nie mam pojęcia. Ja na sprzęcie się nie znam -
zasilkę wsadził mi kolega, i chodzi. ;-)
Pzdr.,

Woj

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Komputera jakoś