Re: Nowy zasilacz a stary komputer

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:41:10 MET DST

Tue, 18 Dec 2007 14:40:29 +0100, Woj napisał(a):

> Tylko uwaga - w ineternecie można znaleźć dwa
> rodzaje opinii. Większość twierdzi, że są to ciche zasilacze, mniejszość -
> że wręcz przeciwnie. Akurat mój egzemplarz jest niestety dość głośny (bez
> przesady, ale czasami lekko to przeszkadza).

Hmm.. z tego co przeczytałem, należy do klasy średniej ;) Komputera jakoś
szczególnie wyciszać nie pragnę, ale jeśli tylko czytam coś (np. usenet :P)
to wolałbym żeby nie szumiało jak nad morzem. Kiedyś miałem Chiefteca z 2
wentylatorami i to było mało przyjemne doznanie, teraz mam Modecoma z 12cm
wiatrakiem i jest trochę lepiej... liczyłem że ten amacrox znów trochę
sytuację poprawi, bo ponoć ma 2 tryby pracy wiatraka. Jak gram to ogółem
nie myślę o szumie, ale jak czytam to bywa problematyczne. Przy niskim
obciążeniu mocno Ci szumi?

--
Kapsel
  http://kapselek.net