odbudowa do dysku twardego sata raport

Autor: hsd <lipa50_at_orange.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:40:37 MET DST

Czesc
niedawno pytalem o ta obudowe
http://www.allegro.pl/item283670026_welland_me_740ps_power_saving_sata_3_5_gw_fv.html#photo

Dzisiaj juz ja mam i pisze jesli ktos zainteresowany tematem pisze mini
raport

oto sprzet
Dysk Samsung Spin Point T166 HD501LJ, 500GB, Serial ATA
USB 2.0 Obudowa 3.5'' ME-740PS SATA

testowalem na laptopie z usb2.0

Wszystko dziala
wykrywa dysk 500gb i nie ma problemow, dolaczony soft pozwala na
zdefiniowanie po jakim czasie dysk
ma sie wylaczac lepiej odrazu przestawic z ustawien fabryczych bo jest
krotki czas wylaczania dysku
5min.
Obudowa dosc fajna wyglada niezle, problem jest tylko jeden. Troche sie
wkurzylem chodzi o prace
w pozycji poziomej. Jak wiadomo dyski nie moga pracowac w pozycji "do gory
nogami", a ta obudowa
wrecz zacheca uzytkownika zeby ja tak postawil:). Pewnie to pomylka. Chodzi
o to ze trzeba ja stawiac
w poziome ledami do dolu!!! dodatkowo z drogiej strony sa gomki ktore pewnie
mialy zastosowanie
wyciszajace i nie rysujace, niestety musza byc u gory!!!. Nie da sie
niestety zmienic polozenia dysku
wewnatrz obudowy bo jest specjalna szyna prowadzaca. To jest najwiekszy
mankament tej obudowy.

Pozdrawiam Bartek