Laptop z USA

Autor: <janneta_at_poczta.fm>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:40:24 MET DST

Czesc,

Potrzebuje pomocy osob obeznancyh w temacie laptopow
Wybieram sie do USA na miesiac czasu na wymiane krotka studentow -
taka mila niespodzianka z uczelni :)
Poniewaz jakis czas rozgladalam sie za laptopem, znajomi polecili mi
kupic w dobrej cenie cos w USA.
Zalezy mi na czyms niedrogim, a jednoczesnie nowoczesnym i bez
zbednych wodotryskow. Co sie dla mnie liczy to :

- W miare nowoczesny procesor Core 2 DUO :)3
- jasna ladna matryca 15 cali
- nagrywarka
- przynajmniej 1gb ramu
- WiFi

Znalazlam na EBay'u oferty, ktore wydaja mi sie dobre :

HP DV6326US - 600 $ :
http://tinyurl.com/2p3kk7

HP DV6205US - 580 $ :
http://tinyurl.com/355x2u

HP DV6235NR - 580 $ :
http://tinyurl.com/2uhb89

SONY VAIO NR110E/S:
http://tinyurl.com/2tdslg

Ktory z tych 4 polecacie?
Moze warto wybrac inny laptop w cenie 400-600 $ ?
Czy macie do czynienia z jakims z powyzszych modeli ?

Dziekuje za pomoc i czekam na cenne rady.

Pozdrawiam
Janneta