Re: gówno a nie płyta główna: ASUS P5B-VM SE

Autor: SebOLO <sebolo_at_hcwd.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:39:44 MET DST

> Pierdolicie Panie trzy po trzy. RAM moze ale ja i tak bym stawial na
> zasilacz typu "ma 300W ale na naklejce". I najsmieszniejsze jest to, ze
> autor watku nie ma pojecia o komputerach a sypie prognozami co do plyty
> glownej. Nie wypatrywalbym winy tutaj plyty ale najpierw zasilacza,
> pozniej ramu. A to, ze plyta wstaje za ktoryms razem to po prostu tak jest
> (u mnie jak po OC zapisuje sie w biosie ustawienia to za 2 razem wstaje i
> tak na kazdym Asusie P5B jest [bynajmniej na tych 4 czy 5, ktore mialem
> okazje testowac] ).

Chyba urazilismy czyjąś asusową dume :) To ze asusy to shity to moja
subiektywna opinia, każdy ma prawo do swojej, wiec nie trzeba sie obrazac.

Nie wiem jaki ten człowiek ma dokładnie zasilacz poniewaz tego nie napisal,
aczkolwiek standartowy zasilacz 300W dla takiej konfiguracji starcza w
zupełności.

--
Seb