Re: gówno a nie płyta główna: ASUS P5B-VM SE

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:39:43 MET DST

Użytkownik SebOLO napisał:

[cut]

> Co do twojego problemu przyczną może być pamięć RAM. Przywróć ustawienia
> standartowe BIOSu, przetestuj na innym RAMie jesli mozesz. Jesli nie to
> zapusm Memtesta i sprawdz dysk twardy. Mozna rowniez sprobowac aktualizacji
> BIOSu jesli plyta nie posiada najnowszego.

Pierdolicie Panie trzy po trzy. RAM moze ale ja i tak bym stawial na
zasilacz typu "ma 300W ale na naklejce". I najsmieszniejsze jest to, ze
autor watku nie ma pojecia o komputerach a sypie prognozami co do plyty
glownej. Nie wypatrywalbym winy tutaj plyty ale najpierw zasilacza,
pozniej ramu. A to, ze plyta wstaje za ktoryms razem to po prostu tak
jest (u mnie jak po OC zapisuje sie w biosie ustawienia to za 2 razem
wstaje i tak na kazdym Asusie P5B jest [bynajmniej na tych 4 czy 5,
ktore mialem okazje testowac] ).

--
Pozdrawiam,
Maciek