Problem z założeniem klawisza w Logitech UltraX Keyboard

Autor: Templar <iTemplars_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:39:43 MET DST

Witam,

Mam pewien drobny i głupi problem. Otóż kolega chciał wyczyścić wyżej
wymienioną klawiaturę (model Y-BL49). No i próbował ją rozkręcić, ale
ja mu powiedziałem, żeby po prostu wyciągnął jakimś śrubokrętem
klawisze, problem w tym, że ta klawiatura ma jakieś specyficzne
mocowanie przycisków i teraz nie mogę założyć klawisza Enter na
klawiaturze numerycznej. Może ktoś ma tą klawiaturę i wie jak się
zakłada na niej klawisze. Ewentualnie daję jeszcze zdjęcia:

http://img514.imageshack.us/img514/3180/dsc00003ur6.jpg
http://img514.imageshack.us/img514/1711/dsc00007rs3.jpg

Pozdrawiam i bardzo proszę o pomoc