Re: Radeon 1950PRO/XT vs. 8600GT/GTS

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:39:42 MET DST

J.M.Oizo wrote:

> no własnie , a według testow na http://gph.benchmark.pl/ Pro jest
> drugi od konca. Z tych testow wynika ze 8600GT jest najsłabszy a
> 1950XT najmocniejszy

Tom's Hardware: http://tinyurl.com/29d3d5
PCLab: http://pclab.pl/art28888-64.html

Benchmark zrobił ładne zestawienie kart, ale wyniki w 3DMark nie mają
dla mnie większej wartości. Poza tym, kupiłem kartę do gier obecnie
występujących na rynku (ewentualnie trochę starszych) i tutaj Radeon ma
wyraźną przewagę.

Ja bym poczekał trochę z zakupem. Ceny HD3850/3870 spadają z dnia na
dzień, a wydajność jest sporo wyższa.

--
Łukasz Ledóchowski
GG: 503647 lukled@tlen.pl