Re: jakie słuchawki, do 400zł

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:39:10 MET DST

Użytkownik "ZAQ" <dfsd@sf.pl> napisał w wiadomości
news:fjus5e$oq4$1@achot.icm.edu.pl...
> wlasnie padły mi kossy porta pro z ktorych
> byłem niesamowicie zadowolony, supercieniutki
> kabelek prowadzacy do wnetrza sluchawki
> przerwał się, najpierw trzeba bylo kablem
> lekko potrzasnac a potem juz nic nie dalo,
> wiem ze jest wieczna gwarancja i za oplata 40zl
> dadza mi nowe ale nie mam czasu czekac
> bo dla mnie muzyka jest no nie wiem jak to powiedziec,
> dzien bez 5h ze sluchawkami na glowie to dzien stracony.
> na polce lezy 360zł, chce cos kupic NIE KONIECZNIE
> za taką kwotę ale ale ... jakosc dzwieku

* Jeżeli nie muszą to być słuchawki zamknięte to zakup
Tonsil SD-426 (koniecznie ten model - nie inny - czy to
droższy czy tańszy) - do 400 złotych lepszych _brzmieniowo_
nie znajdziesz. Ich minusy to brak fajerwerków wizualnych
i dość delikatna konstrukcja - ale też bez przesady, w warunkach
domowych im nic nie będzie.
To są słuchawki, które się zakłada i zapomina, że trzeba
czasem zrobić coś innego prócz słuchania ;)

Zdrawim.