jakie słuchawki, do 400zł

Autor: ZAQ <dfsd_at_sf.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:38:54 MET DST

wlasnie padły mi kossy porta pro z ktorych
byłem niesamowicie zadowolony, supercieniutki
kabelek prowadzacy do wnetrza sluchawki
przerwał się, najpierw trzeba bylo kablem
lekko potrzasnac a potem juz nic nie dalo,
wiem ze jest wieczna gwarancja i za oplata 40zl
dadza mi nowe ale nie mam czasu czekac
bo dla mnie muzyka jest no nie wiem jak to powiedziec,
dzien bez 5h ze sluchawkami na glowie to dzien stracony.

na polce lezy 360zł, chce cos kupic NIE KONIECZNIE
za taką kwotę ale ale ... jakosc dzwieku na tych
kossach (porta pro) mnie wrecz powalała wiec
nie chce by byly to sluchawki gorsze, moze nawet
lepsze jesli to mozliwe w tej cenie.

dosc pilne to jest, choc jutro sobota i nic nie dostane pewnie :-/
polećcie cos ale naprawde szczerze bo w bloto
szkoda mi kasy wywalac.

muzyki slucham raczej bezstratnej albo jakis lepszych AAC
lub MPC, słucham przeróżnej muzyki:
- elektronika (ambient i experimental), rock, gothic, trip-hop.

a tak bylem z tych kossow zadowolony :-|
mimo to i tak je oddam na gwarancje i kiedys tam
przesla mi nowe albo naprawione.

--
gg:2048838;  www.aphextwin.inwestnet.com
Asus P5K, C2D E6400@3Ghz, 2GB (Geil800-cl4);