Re: Sound Blaster ponownie.

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:38:49 MET DST

> nie zainstalujesz. Dlaczego nie ma tam jakichś suwaczków w sterownikach to nie
> wiem, bo nie miałem takiej karty, możliwe że ma to z tym związek. Możesz sobie
> poinstalować jakieś wtyczki do odtwarzaczy, które będą zniekształcały dźwięk
> programowo, jeśli nie możesz bez tego żyć :)

To nie chodzi o suwaczki w sterowniku karty dzwiękowej od SB tylko w systemowym
windows:
panel ster,dzwieki i urzadzenia audio, zakładka głosność,zaawansowane w głosność
urzadzenia, zaawansowane w playback control,tony niskie i wysokie w sterownikach
tonu.................to tutaj.

W poprzedniej karcie SB (niby tej pełnej ) mogłem obok korektora kilkupunktowego
kręcić tymi suwakami, teraz mam wyszarzone.

Wysłać zdjęcie :)

P.