Re: Fujitsu czy Acer?? Pytanie do znających te marki

Autor: netman <m_at_-PRECZSPAMERSE-jic.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:38:25 MET DST

Użytkownik "August" <biznetWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:4047.0000013b.47618e7d@newsgate.onet.pl...
> Witam,
>
> Mam dylemat przymierzam się do zakupu notebooka.
> Waham się między dwoma markami Acer i Fujitsu.

Zdecydowanie Acer
Mam kilka komputerow Acer dzialaja juz kilka lat zero problemow. Kilku
znajomych ma FS i co chwile odwiedza serwis.
Naprawde bedziesz zadowolony z Acera. Negatywne opinie o tym sprzecie
powtarzaja ludzie ktorzy nigdy nie mieli Acera, sprawdzisz sam i wierze w
to, ze pochwalisz sie tutaj na grupie, ze jestes zadowolony.

--
skonczyl sie tusz w drukarce?
bez paniki - www.Tusze24.pl