Re: Jakie napięcie pod E2160?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:38:25 MET DST

Mikolaj Tutak wrote:

> Nie? Dziwne musi cos byc takiego.

Aż sprawdziłem w instrukcji:

* CPU Core
Use the Page Up and Page Down keys to scroll through the voltages or select
[Auto] to automatically set the voltage level for the CPU Core.

czyli jest, wrazie czego zresetuj BIOS zworka i wczytaj wartosci domyslne
(zreszta przy klopotach to zalecana procedura).

Oczywiście zainstaluj najnowszy BIOS, chyba ze obawiasz sie zwiechy w czasie
procesu aktualizacji.

--
pozdrawiam
      Mikolaj