Re: Urządzenia wielofunkcyjne HP PSC

Autor: Speedy <speedy_at_va.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:38:03 MET DST

Hej

(nie wiem czemu mi ten drań OE nie chce zaaznaczyć cytatu)

Użytkownik <twardy_666@o2.pl> napisał w wiadomości
"Witam.
Myślę nad kupnem taniego urządzenia wielofunkcyjnego. Wypatrzyłem na
Allegro kilka modeli HP, ale nie wiem który z nich byłby najlepszy.
Modele to: PSC 1215, PSC 2105, PSC 1317 i PSC 1510."

Po kolei, od najprostszego: PSC 1215, 1317, 1510 oraz 2105. Pierwsze trzy
należą do tej samej linii, od najstarszej do najnowszej 1510 wzrasta
stopniowo szybkość drukowania i rozdzielczość skanera. Bardzo zwarte i
niewielkie, zajmują mało miejsca w pokoju. Mam z nimi jak najlepsze
doświadczenia: sam używam PSC 1315 (cała seria od 1310 do 1350 to
praktycznie ta sama drukarka, z niewielkimi zmianami, np. dodatkowe gniazdo
USB lub czytnik kart) od jakichś 2,5 r. Działa bez zarzutu i bardzo z niej
jestem zadowolony. Moja Ulubiona Koleżanka od jakiegoś roku ma PSC 1510 i
też jest zadowolona (aczkolwiek uczciwie przyznam że niedawno czytałem w
internecie na jakimś forum że ktoś bardzo narzekał na 1510, niska jakość
wydruku, stale mu się psuła itd. - z moich osobistych doświadczeń w każdym
razie wynika co innego, że 1510 działa bardzo dobrze). A jeden kolega od
jakichś 5-6 lat używa najstarszej z całej serii PSC 1110 i też mu działa
bezproblemowo. PSC 2105 to już z innej rodzinki, większa jest i cięższa. Nie
za wiele potrafię o niej powiedzieć. W mojej starej pracy jeden dyrektor ją
miał i nie narzekał, zadowolony był. Aczkolwiek to starszy troszkę model,
parametry takie papierowe ma na poziomie 1510 tylko wolniej drukuje.