Urządzenia wielofunkcyjne HP PSC

Autor: <twardy_666_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:37:30 MET DST

Witam.
Myślę nad kupnem taniego urządzenia wielofunkcyjnego. Wypatrzyłem na
Allegro kilka modeli HP, ale nie wiem który z nich byłby najlepszy.
Modele to: PSC 1215, PSC 2105, PSC 1317 i PSC 1510. Nie wiem czym mam
się kierować kupując taką drukarkę - im wyższy model (większa liczba w
symbolu), tym lepsza? Chyba nie, bo wyższy model, to NIE wyższa cena
(wszystkie ceny w granicach 100-140zł)? Wiem, że będę musiał jeszcze
dokupić kartridże (na Allegro sprzedają bez), ale dla każdego modelu
pasują te same.
Czy moglibyście uporządkować te modele drukarek w hierarchii od
najlepszego do najgorszego? Czy najgorszy jest dużo gorszy od
najlepszego?
Urządzenia Lexmarka wychodzą drożej (droższe kartridże do dokupienia).
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam.