Re: Czyszczenie laptopa

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:37:51 MET DST

"CookieMonster" <enpe.WYTNIJ@TO.wp.pl> wrote in message
news:1lqn2teel552o$.dlg@monster.pl...
> Witam,
> co jakis czas - powiedzmy co 1,5 roku czyszcze moj komputer stacjonarny,
> odkurzam caly syf, ktory zbiera sie na radiatorze, wydmuchuje kurz
> z plyty glownej, ten co sie zbiera na kartach rozszerzen i w innych
> zakamarkach ....
>
> A co z laptopem?

jesli nie ma potrzeby to radze nie rozbierac - laptop to nie PCt skladak
ktory ma mnostwo zakamarkow na brud - na ogol wszystko pasuje tam
na styk i kurz sie zbiera jedynie w miejscach wentylowanych - a te powinny
dac sie latwo rozebrac do czyszczenia
Polecam poszukac instrukcji rozbierania - ja tak zrobilem kiedy musialem
sie dostac do baterii BIOSu w laptopie - sciagnalem ze strony HP instrukcje
krok po kroku co jak rozkrecac i gdzie podwazac zatrzaski a i tak po
zlozeniu
zostala mi 1 srubka :)... Bez instrukcji to pewnie z 2-3 zatrzaski mialbym
juz
zlamane
No i tak jak wspomnialem - kurz byl tylko w miejscach wentylowanych
- okolicach procesora/grafiki/ram-u - reszta czysta jak prosto z fabryki

Zz