Re: Pamięci Geil - frustracja.

Autor: SebOLO <sebolo_at_hcwd.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:37:14 MET DST
Message-ID: <fjmm8d$k6c$1@atlantis.news.tpi.pl>

> Może ktoś ma doświadczenie jak postępować w czasie reklamacji jeśli
> pamięci
> przechodzą Memtesta i Prime. Mam 5 lat gwarancji i jeszcze chyba rękojmę
> (kupiłem je wczoraj).

Obawiam się, że problemem nie są uszkodzone pamięci a brak kompatybilności
twojej płyty z tymi pamiątkami. Poczytaj fora internetowe, można tam znaleść
dużo podobnych tematów.

Tak naprawde pozostaje Ci dobra wola sprzedawcy, jak kupiłeś w komputroniku
to już współczuję :).

-- 
Seb 
Received on Sun Apr 13 19:37:14 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Apr 2008 - 20:25:26 MET DST