Re: Windows Vista Ultime i...

Autor: <galu.usenet_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:36:34 MET DST

On 8 Gru, 22:40, "Velo" <mic...@compositum.pl> wrote:
> Objawy:
> a) System działa tragicznie - często zaznaczenie ikonki trwa 1,5 - 3
> sekund.
> b) Wiesza się często nawet przy 3 otwartych oknach
> c) Całość działa wolno - system chodzi jak w smole, jestem użytkownikiem
> który przyzwyczajony jest do bardzo szybkiej pracy.
>
> Co mogę zrobić ?

Zamiennik menedżera zadań - http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/utilities/processexplorer.mspx
- przydatne w takich sytuacjach.

W moim przypadku (Vista Ultimate na laptopie z 1GB...) system
całkowicie zamulał po instalacji Daemon Tools, później miałem jeszcze
problem ze zaktualizowanymi sterownikami karty dźwiękowej (chyba
HDAudio). W obu przypadkach rozchodziło się więc o sterowniki, jest
to do namierzenia przy użyciu wspomnianego ProcessExplorera.

--
Pozdrawiam,
Michał.