Re: HP Deskjet F2180 Problem

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:36:11 MET DST

Użytkownik "rybek" <mateusz.rybka@gmail.com> napisał w wiadomości
news:d744c913-fe9e-4d42-91b9-4044967ac61c@j20g2000hsi.googlegroups.com...
> Zaisntalowałem wszystko zgodnie z instrukcją i drukarka drukuje tylko
> gdy sie kopiuje coś lub przez program dołączony do niej a z Worda lub
> innego typu "obcych" programów nie ma takiej możliwości. A konkretniej
> wciąga kartkę, ale tak jakby niedostawała tuszu. Stronę testową
> poprawnei wydrukowała.

Zainstaluj "dodatkowa" drukarke, ale uzywajac sterownika HP DeskJet (jest na
liscie sterownikow Windows). Jest to uniwersalny sterownik dla wszystkich
DeskJetow, ale pozwala drukowac tylko na czarno/bialo. Sprawdz, czy drukarka
zainstalowana na takim sterowniku bedzie chodzic (i drukowac z worda itp).
Jesli tak - problem ze sterownikiem lub z jego instalacja. Jesli nie -
problem z drukarka.

Pozdrawiam
Michal