Re: Problem z HP 3816

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:36:11 MET DST

Użytkownik "Piotr W." <piotr.wojtyczka@gmail.com> napisał w wiadomości
news:b1bd786d-4fde-47d1-8088-4901e72b49db@j20g2000hsi.googlegroups.com...
> Witajcie.
> Mam nadzieje, ze ktos pomoze rozwiazac moj problem z drukarka HP 3816.
> Przez jakis czas stala bezczynnie. Po zakupie nowych tuszow
> (zamienniki) i zainstalowaniu ich w drukarce - ta nie dziala
> prawidlowo. Postanowilem na nowo ja zainstalowac w systemie. Po
> zciagnieciu sterownikow ze stronki HP - problem pozostaje. Nie chce
> drukowac strony testowej, nic nie robi po zadaniu jej czyszczenia
> dysz. Pokazuje stan poziomu tuszu w pojemnikach, dioda wskazujaca brak
> tuszu nie swieci - wyglada, ze z kardridzami jest ok. Natomiast ciagle
> [...]

Moze to cos pomoze:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=bpd09630&cc=us&lc=en&dlc=en&product=71896&dlc=en&lang=en

Zakladajac, ze masz kartki, sprobuj wydrukowac strone testowa bez
podlaczenia z komputerem (jesli dasz rade):
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&cc=us&docname=bpd09370&product=71896&dlc=en&lang=en

Pozdrawiam
Michal