Re: Windows Vista Ultime i...

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:35:43 MET DST

Dnia 12/8/2007 10:40 PM, Użytkownik Velo napisał:
(...)

> Objawy:
> a) System działa tragicznie - często zaznaczenie ikonki trwa 1,5 - 3
> sekund.
> b) Wiesza się często nawet przy 3 otwartych oknach
> c) Całość działa wolno - system chodzi jak w smole, jestem użytkownikiem
> który przyzwyczajony jest do bardzo szybkiej pracy.
>
> Co mogę zrobić ?
> Czy są jakieś dobre strony na temat "unormalniania Visty".

Jak masz taką mozliwość to zainstaluj od zera samą Viste.

To co standardowo masz poinstalowane to taki zbiór syfu i śmieci że aż
czasem głowa boli. Na mojej Toshibie XP chodził podobnie na wersji danej
mi przez producenta. Zresztą obecnie na tej samen toshibie V ultimate
smiga bardzo przywoicie ;)

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski