Re: Proporcje ekrany w LCD

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:35:43 MET DST

Maciek - Wally jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej
pradawnymi runami na koźlej skórze:

> Pivot niestety jest drogi, a w większości środowisk programistycznych są
> jakieś paski po lewej i prawej stronie, więc w sumie mimo iż kod jest
> dłuższy w pionie to jednak szerokość też staje się coraz cenniejsza :D

mówisz do człowieka, który czeka na dostawę LCD 19" z pivotem, bo szlag
go trafia od używania VS przy matrycy panoramicznej w lapciaku (mimo, że
tam funkcje można sobie pozwijać, 2 kody obok wyświetlić, ale jak ich
jest kilkadziesiąt, albo dochodzi assembler to i tak już nie wiem czym i
w którą stronę przewijać) ;)

--
                 _____