Re: Laptop do programowania - trudny wybor

Autor: Artur M. Piwko <milusi.pysiaczek_at_buziaczek.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:32 MET DST

In the darkest hour on Sun, 02 Dec 2007 22:01:55 +0100,
z/svc <z/svc@> screamed:

> E, bez przesady. Są nawet matryce 1900x1280 na ekranach 15.4''. Choć
> trzeba do tego mieć zdrowie i to lubić :)
>
> Jednak w domu, albo na codziennym stanowisku pracy można mieć podpięty
> drugi monitor i wtedy już jest super.

Zapomniałeś o klawiaturze. Ten płaski wbudowany badziew nie nadaje się
do pisania...

> Fakt, z tym ciężko. Delle mają porty szeregowe i LPT. Nie rozumiem,
> dlaczego inne firmy nie dają seriala. LPT rozumiem, on slużył tylko do
> jednego, do drukarki, ale serial... No ale bez przesady, można bez
> problemu kupić kabel USB - Serial.

LPT służył nawet i do dwóch. ;) Tylko to drugie przeznaczenie dotyczy
małej grupy ludzi - elektroników.

> Tak naprawdę bardziej mnie denerwuje to, że czasami mało portów USB
> jest w laptopach. Szczególnie w ThinkPadach. Trzy to jest minimum, dwa
> porty USB to dla mnie przegięcie.

Zwłaszcza, gdy są umieszczone ciasno obok siebie.

> A jakie złącze/port laptop musi mieć, aby była taka możliwość?

PCMCIA. Nie zmienia to faktu, że połączenie z siecią o przepustości
w miarę akceptowalnej osiągniesz podłączając komórkę po bt z simdata.

> A od siebie dodałbym jeszcze: klawiatura!!!

No. :>

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
[ 09:04:27 user up 11546 days, 20:59,  1 user, load average: 0.50, 0.89, 0.15 ]