Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:21 MET DST

Dnia 2007-12-04 21:23, Użytkownik Gil napisał:
> Laptop z Vista do użytkowania zawodowego czyli MS Office czy Open Office
> nadaje się doskonale. Jest o wiele mniej podatny na intruzje z zewnątrz.
> Jak ktoś nie lubi MS to Open Office chodzi doskonale. Pewnie dla programowania
> w srodowisku MS też, ale nie wiem bo się nie znam.
> Dla ludzi używających gier na laptopie i nielegalnego Adobe PS to jest zly
> system.

Laptop z Vista to może być tani laptop z Celeronem 1,7GHz a może być
i C2D z zegarem 2GHz. Tego pierwszego nie polecił bym nawet do pracy
biurowej. A kogoś kto powie że ten pierwszy nadaje się do pracy
doskonale nazwę kłamcą lub ignorantem.

> A tak na marginesie, dziwi mnie ta niechęć do poznania nowego systemu. Ludzie
> czegoś sie nauczyli i chcieli by aby to raz na zawsze pozostalo. I to mowa o
> 20-latkach. Co się dziwić starszym ludziom. Vista jest dobra ale trzeba się
> jej nauczyć . Wstydzcie się mlodzi. My starzy musieliśmy nie takie zmiany
> przechodzić.

Nowy system poznaje z ciekawości ale nie oznacza to że muszę na nim
pracować czy polecać go do pracy komukolwiek.
A jak ktoś lubi poznawać nowe systemy to polecam Linuxy.
Mają jedna wielka przewagę nad Vistą, programy które na nich
uruchamiasz są pisane zgodnie z pewnymi zasadami i nie spotkałem
tam problemów takich jak z programami uruchamianymi w Viście.

Pozdrawiam