Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: Gil <gilb_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:18 MET DST

Laptop z Vista do użytkowania zawodowego czyli MS Office czy Open Office
nadaje się doskonale. Jest o wiele mniej podatny na intruzje z zewnątrz.
Jak ktoś nie lubi MS to Open Office chodzi doskonale. Pewnie dla programowania
w srodowisku MS też, ale nie wiem bo się nie znam.
Dla ludzi używających gier na laptopie i nielegalnego Adobe PS to jest zly
system.
A tak na marginesie, dziwi mnie ta niechęć do poznania nowego systemu. Ludzie
czegoś sie nauczyli i chcieli by aby to raz na zawsze pozostalo. I to mowa o
20-latkach. Co się dziwić starszym ludziom. Vista jest dobra ale trzeba się
jej nauczyć . Wstydzcie się mlodzi. My starzy musieliśmy nie takie zmiany
przechodzić.