Re: Radeon AGP

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:32:51 MET DST

Paweł <billg@microsoft.com> w wiadomości
<news:fj0ppl$r81$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Potrzebuję wymienić kartę grafiki w komputerze dla dzieciaka (Athlon 64
> 3000+ 754)
> AGP, raczej Radeon.

X1950pro

> Budżet do ok.400,00

No to powyższe odpada, chyba że używana. Do tego jak masz "zasilacz" to
zapomnij...

> Zastosowanie - gry, nie zależy mi na tym by działały w super detalach i
> rozdzielczości, ale by dawały się uruchomić i były grywalne.

Na powyższym nawet w bioszoka idzie pograć z niezłymi ustawieniami (w każdym
razie kuzyn plejer nałogowy i maniak wysokich detali był
usatysfakcjonowany).

> Pierwszy przegląd wskazuje na x1650-x1950 lub HD2600PRO

Ta? A masz 754 z PCI-e??? Albo gdzie widziałeś HD2600PRO na AGP? :P

> Czy 256Mb wystarczy?

Na PCIe tak, na AGP nie.

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.