Re: Przenośny HDD do radia

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:31:56 MET DST

"Konrad Kosmowski" napisał:

> To miało to jakąś mocno ubogą obsługę FAT. ;)

Jak na wytwór znanej firmy NoName przystało ;-)

> No i skoro problem tego typu istnieje po stronie odtwarzacza to jest
zupełnie
> do obejścia po stronie komputera, po prostu należy przygotować nośnik w
taki
> sposób aby odtwarzacz go łyknął, komputer myślę potrafi to zrobić.

Pendrive o stosunkowo niedużej pojemności tak, natomiast co do kilkunasto-
czy kilkudziesięciogigabajtowego dysku... Jaka jest maksymalna liczba
plików, którą da się umieścić w katalogu głównym dysku z systemem FAT czy
też FAT32? Bo jakieś ograniczenie AFAIR jest.

> to gniazdo raczej nie daje zasilania tej klasy,
> ale jeżeli obudowa do dysku ma własne to może być OK.

Ja do testów mam tylko przejściówkę IDE <-> USB, bez możliwości zewnętrznego
zasilania dla dysku 2 1/2 cala. Chyba daruję sobie te testy ;-)

JoteR