Re: Przenośny HDD do radia

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:31:55 MET DST

** JoteR <joter@pf.pl> wrote:

> Radiomagnetofony - jamniki i takie tam, wyposażone w gniazdo USB.

Sorry ja to zrozumiałem na kilka różnych sposobów, ale najbardziej oczywisty -
odtwarzacz - nie przyszedł mi do głowy. Jako pierwsze przyszło mi do łba
skojarzenie magnetofon kasetowy, który potrafi nagrywać na USB. ;)

> Potrafiące odgrywać utwory (zazwyczaj w formacie mp3) znajdujące się na
> nośniku podpinanym do tegoż gniazda USB. Żona kiedyś sobie kupiła takie
> noname z czytnikiem kart SD i gniazdem USB. Niestety, zestaw ten potrafi
> odtwarzać tylko pliki znajdujące się w katalogu głównym np. pendrive,

To miało to jakąś mocno ubogą obsługę FAT. ;) No i skoro problem tego typu
istnieje po stronie odtwarzacza to jest zupełnie do obejścia po stronie
komputera, po prostu należy przygotować nośnik w taki sposób aby odtwarzacz go
łyknął, komputer myślę potrafi to zrobić.

> z "playerem" MP3 już sobie nie pogada, może dlatego, że pliki na nim znajdują
> się w podkatalogach. Żeby nie późna pora, to bym podpiął się z dyskiem 2 1/2
> cala i sprawdził po pierwsze wydajność prądową takiego gniazda,

A no właśnie o tym zapomniałem, to gniazdo raczej nie daje zasilania tej klasy,
ale jeżeli obudowa do dysku ma własne to może być OK.