Re: Szukam gryzonia

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:31:54 MET DST

Użytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fiv9mj$f12$1@inews.gazeta.pl...
> Właśnie niezupełnie - mam też Logitecha MX500, kiedyś topowy model. I po
> dwóch latach używania rolka działa... źle (także przez to, że jest
> gładka). MS ma rolkę z ząbkami, która działa świetnie.

Moze kiedys to byl topowy model ale teraz do najlepszych jej chyba daleko.
MX620
ma rolke metalowa ale pokryta zabkowana guma i dziala po prostu super. Kiedy
wylaczy
sie skok to praktycznie nie ma oporu. Z wlaczonym skokiem obraca sie
idealnie. Duzo myszy
ogladalem przed zakupem i tylko mx revolution wydawala mi sie lepsza. Gdyby
nie cena
350 pln.

> Taka jak tutaj (na dole, po prawej): www.emcomputers.net/

To jest chyba ta. Dla mnie ta rolka jest tragiczna i gladka, ze ciezko
nia ruszyc. Z tym, ze akurat ta byla w media markt i jak ja 1000 osob
dotknelo to potem
mogla tak dzialac. Ale widzialem tez calkiem nowa w wersji 3000 i wrazenia
tez niezbyt
dobre.

> Zasilanie pewnie działałoby dłużej, gdybym nie używał normalnych
> akumulatorków AA - podejrzewam, że one zwyczajnie ulegają samorozładowaniu

Mozliwe.