Re: laptop do pracy z tekstem bez twardego dysku

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:31:53 MET DST

** KILu <byter@wp.pl> wrote:

> Nie ma uziemienia, ale sam laptop i tak z niego nie korzysta - uziemienie
> jest chyba po to, by w razie czego zadziałała różnicówka, chodzi głównie o
> zgodność z normami.

Ja tam się nie znam ale skoro producent zaleca (bo wybrał) taki a nie inny
kabel to ja mu wierzę.

> Kabelek może i kosztuje 10 zł, ale w momencie zakupu laptopa akurat nie
> miałem go pod ręką, więc naciąłem zwykły... i tak już zostało.

Heheh no OK. Jeżeli dobrze go naciąłeś to pewnie i dobrze działa, aczkolwiek ja
bym miał obawy przed takimi nacinanymi kablami, a nuż komuś się za głęboko
natnie, albo kabel był jakiś inny etc. Przecież to się może zapalić czy zewrzeć
czy coś.

Jednak jakoś bym wolał aby użytkownicy używali normalnych kabli. :P